Rabu, 14 Disember 2011

aku..DIA ..Masih Ada


time DOWN..:
"ish..blur gler otak aku..TENSION4!!!!"
lalu lagu pown berkumandang dengan kuatnya..
opps..
"aku rasa aku belum buat sesuatu lar.."( monolog dalaman)
thats right!!
aku terlupa untuk meminta pertolongan-Nya
kenapa ea..aku susah sangat nak ingat benda sesimple 2??!!
Arrrghhhh!! Cm bodoh je diri nie kan??
mak pown selalu cakap.."kalau fikiran 2 ala2 nk masuk ke dalam gaung,ambik whuduk ..trus solat hajat"
tapi..buat pown kadang-kadang je..haish..
Klu macam nie lar kan..ble lar aku nak boleh masuk golongan Hamba Yang Bersyukur..
Haish..diri..diri..

KESIMPULAN

keadaan : DOWN
kesedaran: SEDAR
tindakan : ZERO..NEHI..KOSONG

conclusion: tindakan itu merupakan aspek yang terpenting selepas kesedaran.
am i right??
thts all..tok entri kali ini
menulis secara simple atas kesedaran diri
banyak benda yang boleh dikongsi
kadangkala yang sedikit apabila dikongsi akan terasa lebih bermakna..
love u all..May ALLAH bless US!!!


PESANAN TOK SEPANJANG MASA


DON'T YOU DARE TO TROUBLE THE TROUBLE IF YOU DON'T WANT THE TROUBLE TO TROUBLE YOU !!!