Jumaat, 23 Disember 2011

Aku ,Dia & Assignment


 Well macam biasa..ASSALAMUALAIKUM semua..
orait entri kali ini mengenai..aku , dia & assignment..
perghhh..
nak dijadikan cerita..
sekarang nie memang waktu buat assignment untuk sume budak asasi
assignment bukan 1..
banyak kowt..
gler r....
smalam aku punye khusyuk dok kat bilik..buat assignment..
tak kuar bilik langsung
sedar2 dah petang..otak aku time 2..
argghhh..BLANK gler kowt..
assignment pnye pasal..
n then pada malamnye..
aku kena hantar orang sakit pergi hospital..
klu nak diikutkan MPP KEBAJIKAN yang kena antar
tapi dah puak tu sibuk berprogram..haish
fail btol lar..
dengan ramai gler orang kat hospital..
last2 kitaorg balik kolej pukul 12.30 TENGAH MALAM!!
kerja gila yang aku pernah buat!!!
huh!!!

n best friend aku time tu pown sakit..
cian kat dia
macam kebiasaan tetiap sem..
tiap kali musim assignment..mesti ramai geler yang sakit
kenapa ea??\
siapa yang bersalah dalam soal ini??
adakah aku??
dia?
atau assignment??


korang pikirlah sendiri..aku nk rehat.
thts all..chow..!!

p/s: kepala aku masih blank..
hari ini kuar pg jenjalan dengan kawan2 tok hilangkan ke"blank"kan kepala.(-_-')

PESANAN TOK SEPANJANG MASA


DON'T YOU DARE TO TROUBLE THE TROUBLE IF YOU DON'T WANT THE TROUBLE TO TROUBLE YOU !!!