Ahad, 11 Disember 2011

Aku diLAMAR..????!!!



gempak kowt tajuk tu una..
hehehe..ngarut..
truly..dalam sehari2 dalam hidup aku..
aku semakin mencapai semua impian aku yang dulu..lalu..dan sekarang
btol..dulu...aku tringin nak memiliki
sebentuk cincin yang diukir nama aku..

mcm nie lar..

n then..sekarang AKU MEMILIKINYA!!
dan banyak lagi impian di waktu kecilku telah ditunaikan..
thanks GoD..aku diberi peluang untuk semua itu..
 hehehe..una2..
truly minggu depan aku mungkin akan berubah status atau tidak..
ntahlah..
aku tak nak melalui semua itu lagi..
cukuplah buat masa sekarang..
mak..ayah..una nak belajar dulu
biar along yang lalui semua tu dlu ea..
una nak enjoy dulu hidup nie..
hehehe..dramatik gler kowt!! berangan je..
jangan harap nak dapat awal una
along pown tak lepas2 lagi..
huh..semakin hari..semakin complicated hidup..
aku dilamar oleh banyak kerja..assignment..n lain2 lagi..
setiap hari ..
klu nak diikutkan tempat aku..
15 jam aku kat meja study
7 jam atas katil
and yang selebihnya rutin harian aku..
woah!! gler kowt..
ish2..
nak wat macam mana kan??
nama pown..
STUDENT U..

PESANAN TOK SEPANJANG MASA


DON'T YOU DARE TO TROUBLE THE TROUBLE IF YOU DON'T WANT THE TROUBLE TO TROUBLE YOU !!!