Selasa, 10 Januari 2012

~..FAMILY AKU..~

family mama
family baru
family tok wan 

family bakal mertua along aku
abang ipar saya!!
family badminton~sweet
KAK MAH
FAMILY NGAH
KAK JAH
MY LOVELY FAMILY..
HEHEHE
saja letak gambar banyak2
tetiba mood sekarang ngah ingat kat family
2sume family2 aku
truly dulu aku tak bapa suka lar ngan nsume nie..
tp..ble aku mula bersyukur..baru aku dapat rasai yang family aku nie
SWEET sangat..
hehe
kra impian aku dah tercapai untuk memiliki sebuah family yang besar
n sweet..
syukur ya Rabb family aku makin bahagia
makin besar..
bilangan ahli family aku setakat nie..
sebelah mak :

sepupu = 8orang ( 1laki 7 pmpuan)
anak buah = 22 orang

sebelah ayah :

sepupu = 11orang
anak buah =12 orang

TOTAL
70 ORANG (termasuk family aku n lain2)

 walaupun bilangan 70 orang nie pada sesetengah orang adalah sedikit
tapi aku bersyukur coz aku ada family yang memahami
yang mementingkan pendidikan
aku bersyukur aku pernah mempunyai pengasuh yang baik
( special crdit tok mama,kak ally,abg duan,abg emy
,abg edy,thirah,boboy,iekin,iebah,bani)
hehe.
thanks jugak untuk tok wan n family
yang berada di PENANG
terima kasih coz sudi memberikan kasih sayang seorang atuk kepada kami yang tidak pernah merasai kasih sayang seorang atuk
terima kasih semua..
terima kasih untuk semua bekas pengasuh aku,along n cici
(almaklumlah..pengasuh ramai sangat)

terima kasih ALLAH..
terima kasih FAMILY..
LOVE U ALL..!!
semoga family kita akan lebih bahagia n kekal bahagia untuk selamanya



P/S : kpd saudara mara aku yang terbaca blog nie-
.->;" nanti kita konvoi lagi ea, pg holiday..yeah!!!"(^_^)



PESANAN TOK SEPANJANG MASA


DON'T YOU DARE TO TROUBLE THE TROUBLE IF YOU DON'T WANT THE TROUBLE TO TROUBLE YOU !!!