Isnin, 18 Jun 2012

KAWAN AKU AKAN JADI WIFE ORG????!!



Tanggal 18 JUN 2012 :

tgh mengurut kaki mak aku...then..
tit..(msg masuk da..)
*** : Salam..kwn2 pas raya aku nak kawin
aku  : What!!!!!??? ko siyes ke??
*** : yelar..ingat aku main2 ke
aku : tahniah..

oppps..sampai detik sekarag aku tak percaya..yeker kawan aku..yg aku slalu pg lepak kat bilik dy
cari dy time aku ade masalah..yg slalu sembang2 dengan aku..
adehh..dah nak jadi wife orang..(-_-')

aku ade terfikir jugak.lepas nie aku nak lepak ngan spe ea??
ala..kl dalam ramai-ramai orang..klu xde dy..boring gak
adoii..tapi ape pown..as kawan yang agak rapat dengan dy
tahniah aku ucapkan..
Semoga Sinar Bahagia selalu mengiringi hidup ko..

wahhh..aku epi dalam sdeh..namun aku tetap berbangga
sahabat aku telah melangkah ke alam yang akan mendewasakan diri kita semua
Apa pown..GUD LUCK SAHABAT!!


PESANAN TOK SEPANJANG MASA


DON'T YOU DARE TO TROUBLE THE TROUBLE IF YOU DON'T WANT THE TROUBLE TO TROUBLE YOU !!!