Selasa, 13 Mac 2012

~standart aku, dia..anda..??~


"Kau tak payah nak ego sangat..nak kra pandangan kau je yang btol.."
"Ko keje cakap lepas je..tak tawu nak jaga perasaan orang ke??"
"Kau nie..dah r MUNAFIKK!! "
"Kau berubah gler..dah r 2..jang dok jadi talam 2 muka.."

semua percakapan yang negatif kan..??
its ok..una tak nak cakap sume benda 2 bersumber kan dari mana o ape..
yg una just nak cakap kat cnie..

"hina sangatkah orang yang dikomen 2 sampai perlu kita kata cm 2..??
mesti ada yang akan jawab cm nie..
"well ragam manusia lah una..its ok,kang orang yang dikomen itu sedar r.."
"ntah..btol r 2..kang klu tak tegur dy wat kat orang lain lak.."
"padan mka dy..biar dy sedar cikit.."

copp..!!!
klu benda nie berada dalam situasi kita..
truly benda yang kat bawah nie akan berlaku..

"sob..sob..teruk gler perangai aku..isk..iskk."
"sampai hati kan dy tulis cm2 kat aku..aku husnuzhon je ngan dy.."
"iskk..isk...waaaa..wa....waaaaa.."

agak-agak kan..sanggup tak kita biarkan benda yang sama berlaku kat diri sendiri??
cmfirm tak..!! coz kita selalu nak yang terbaik untuk diri sendiri.
apa pun..segalanya sudah berlaku..
biarkan..ignore je apa yang buruk..

cuma pegang satu benda..
"BIARPUN SATU DUNIA MEMBENCI DIRI AKU..AKU MASIH MEMPUNYAI FAMILY YANG SETIA MENYAYANGI AKU.."

love u all..:)

PESANAN TOK SEPANJANG MASA


DON'T YOU DARE TO TROUBLE THE TROUBLE IF YOU DON'T WANT THE TROUBLE TO TROUBLE YOU !!!