Jumaat, 18 November 2011

Cinta Pertama : Berjaya @ Fobia



cinta pertama..hurmm..
aku rasa semua orang pernah dengar perkataan diatas..
cuma mungkin situasi yang dilalui berlainan dengan orang lain..
yelar..mungkin usia bila melalui cinta pertama itu yang berbeza..
kepada sesiapa yang cinta pertamanya berjaya..TAHNIAH  aku ucapkan....




namun..kepada yang kurang berjaya..mungkin anda akan berasa FOBIA..kan??
fobia untuk menerima kehadiran teman baru..
fobia untuk melalui detik2 percintaan..
hehehe..harap2 korang sume x tertanya2 sal aku lah kan..
sama ada aku nie pernah melalui perasaan itu ke x..??
its toooo personal k..(-_-')

yang aku nak kongsikan di sini..cuma nasihat2 yang aku dapat..
dari mak n along aku..
pernah dulu ..( bru2 nie je..xlah lama sangat)
along said : nak tawu x, sebenarnya lelaki nie lambat matang 5 tahun dari perempuan
n reaksi aku?? WHAT???!!! hehehe
so..(along said) " better cari lelaki yang lagi tua dari hang n sesuai..
paling kurang pown..cari yang sesuai.."
 cam2 lah yang along aku kata..aku no comment.. coz pada pandangan aku..
aku tak kisah umur berapa pown..asalkan jangan muda dari aku..
so..kepada sesiapa yang cinta pertama dia tak berjaya..cuba selidik balik..
kat mna lah kelemahan n kesilapan yang telah dilakukan..
( cm check ketas exam lh plak...:p)

so..jangan fobia2 ea..
teruskan hidup seperti biasa..mencintai dan dicintai itu memang perkara biasa..
tapi terlalu complicated ..
jangan serik.. berdoa je moga yang terbaik itu menjadi milik kita..
mak aku pernah kata : kadang2 hidup tanpa lelaki 2 lagi best taw!!
bwt semua yang tengah FRUST!! sekarang..
cubalah untuk menjalani hidup seperti biasa..
seperti dalam lagu CINTA MUKA BUKU :
"setiap yang berlaku ada kebaikkannya..harus pejam mata dan cuba apa saja "






PESANAN TOK SEPANJANG MASA


DON'T YOU DARE TO TROUBLE THE TROUBLE IF YOU DON'T WANT THE TROUBLE TO TROUBLE YOU !!!