Isnin, 31 Januari 2011

aNDAI sUME INI BERUbAH

Tuhan..andai semua ini tidak berlaku...pastikah saat ini aku gembira..andai semua ini terhenti seketika..
apakah aku masih disini ..terus berdiri di sini..menggapai sebuah pelangi ceria milikku..
kabarkan padaku sahabat..andai semua ini tak berlaku.. apakah aku masih disisimu.. bersama berjalan mencapai segala yang di impikan.. apakah itu akan berlaku sahabat??
apakah kepercayaan ini masih utuh di hati ini..untukmu..
kerna kau telah meninggalkan aku..beriibu waktu dahulu.. apakah bisa hati ini mempercayaimu seperti sedia kala..
andai ini takdirku..andai semua ini tidak berlaku..entahlah..
apakah memag di takdirkan untukku bersendiri.. menjalani liku-liku hidup ini sendiri..
di saat ini.. apakah mungkin aku kan tabah..??
ya tuhan.. andai diri ini lemah.. takdirkan kekuatan itu untukku.. agar bisa diri ini terus melangkah...
andai setiap detik
boleh ku putar kembali..andai semuanya tidak  berlaku..
andai diri ini tidak pernah di pinggirkan..aku pasti dan teramat pasti.. semua ini..
mustahil akan berlaku.. namun itu  dan ini takdirku..
aku redo ya tuhan.. kerana ini diriku.. aku tetap menjadi diriku..
kerana aku tahu..
TUHAN MASIH MENCINTAIKU..

PESANAN TOK SEPANJANG MASA


DON'T YOU DARE TO TROUBLE THE TROUBLE IF YOU DON'T WANT THE TROUBLE TO TROUBLE YOU !!!